Κυπριακός Όμιλος Εκπαιδευτικού Διοίκησης
Κυπριακός Όμιλος Εκπαιδευτικού Διοίκησης

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διεύθυνση Ομίλου

ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Κ.Ο.Ε.Δ.)
φ/δι Πέτρου Πασιαρδή
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Τ.Θ. 12794, 2252 Λατσιά, ΚΥΠΡΟΣ
Τηλ.: +357-22411972
Τηλεομοιότυπο: +357-22411971
Ηλεκτρονική διεύθυνση: p.pashiardis@ouc.ac.cy Ιστοσελίδα: www.koed.org.cy

Επικοινωνία με Εκδοτική Ομάδα

Μαρία Γεωργίου
Ηλεκτρονική διεύθυνση: m.georgiou@koed.org.cy

Ο Κυπριακός Όμιλος Εκπαιδευτικής Διοίκησης και το Πρόγραμμα "Educational Leadership andPolicy" της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου πραγματοποίησε την Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2024, στις 6:00 μ.μ. τη διάλεξη με θέμα: Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαιδευτική ηγεσία: Από τη διοίκηση σχολείου στη διοίκηση της τάξης

 Εισηγήτριες:

Δρ Νίκλεια Ετεοκλέους

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας,

Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Frederick

 

Δρ Ραφαέλα Νεοφύτου

Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Κέντρο Καινοτομίας και Αριστείας στη Διδασκαλία, Πανεπιστήμιο Frederick

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΔΩ

Σύντομη περίληψη: Η εισήγηση εξετάζει τον ρόλο της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΤΝ) στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής ηγεσίας, τόσο σε επίπεδο σχολείου όσο και τάξης (για σκοπούς οργάνωσης, προετοιμασίας αλλά και ως εργαλείο μάθησης). Αρχικά, θα επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί ηγέτες, μπορούν να αξιοποιήσουν τα εργαλεία της ΠΤΝ, για την αποτελεσματικότερη διαχείριση πόρων, τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων και την ανάπτυξη δράσεων που θα διευκολύνουν το διοικητικό τους έργο. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστούν και θα επεξηγηθούν εφαρμογές της ΠΤΝ στην εκπαιδευτική διαδικασία, προσφέροντας στους εκπαιδευτικούς ηγέτες πρακτικές οδηγίες για την αξιοποίησή της με σκοπό την παραγωγή και επεξεργασία εκπαιδευτικού υλικού διαφορετικών μορφών (κειμένου, εικόνας, παρουσιάσεων κ.λπ.), την αξιολόγηση και ανατροφοδότηση των μαθητών, την προώθηση της εξατομικευμένης διδασκαλίας, όπως επίσης και την ενσωμάτωσή της ως εργαλείο μάθησης, με σκοπό την προστιθέμενη αξία στη μαθησιακή εμπειρία.